تمدید تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی به مدت یک ماه

آبنما کار: تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به منظور تکمیل پروژه ساماندهی اموال موزه به مدت یک ماه تمدید گردید.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، سید رحمت اله رئوف حنان – مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران – با بیان این خبر اظهار داشت: پروژه مرمتی و ساماندهی اموال موزه کوشک احمدشاهی از ۱۷ شهریور ماه سال جاری شروع شده و طبق زمان بندی و برنامه ریزی انجام شده این تعطیلی تا ۱۷ آبان ماه ادامه دارد.

عمارت کوشک احمدشاهی اواخر دوره قاجار جهت خوابگاه ییلاقی احمدشاه در بین باغ نیاوران با مساحتی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع در دو طبقه با سقف شیروانی بنا گردید. از خصوصیت های عمده این بنا تزئینات و نمای آجری به کار رفته در سرتاسر نمای بیرونی آن است. این عمارت در دوره پهلوی دوم بعد از مرمت و تغییر مبلمان داخلی بعنوان محل سکونت رضا پهلوی مورد استفاده قرار گرفت.

علاقه مندان برای بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می توانند در شش ماهه دوم سال همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ به این مجموعه واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) رجوع کنند و این مجموعه تا ساعت ۱۷ فعال است.