راه اندازی اولین قطار گردشگری داخل استانی در کرمان

آبنما کار: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از طریق اندازی اولین قطار گردشگری داخل استانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، راه آهن و دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق کرمان اطلاع داد.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، «غلامرضا فرخی» با بیان این که اولین قطار گردشگری داخل استانی به مقصد شهرهای گردشگری راین و بم به راه افتاده است، اضافه کرد: این قطار گردشگری برای اولین بار در استان کرمان راه اندازی شده و نخستین تور گردشگری آن هفته گذشته به مقصد شهر راین برگزار گردید.

وی با اشاره به این که برای قطار گردشگری داخل استانی کرمان تورهای یک و دو روزه تعریف شده است، تصریح کرد: مسافران این قطار با جاذبه های طبیعی و تاریخی واقع در راه ریلی شهرهای بم و راین آشنا می شوند.

فرخی با بیان این که استان کرمان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و تنها شماری از آن ها در مسیرهای ریلی واقع شده اند، خاطرنشان کرد: می کوشیم برای دیگر مناطق تاریخی و گردشگری دارای مسیر ریلی هم این طرح اجرا شود.

وی تصریح کرد: هدف از طریق اندازی قطار گردشگری داخل استانی در کرمان شناساندن جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این خطه از کشورمان ابتدا به مردم این استان و سپس به گردشگران داخل و خارج از کشور است که امیدواریم با استقبال علاقه مندان مواجه شود.