انتشار قطعه دیوونگی، آهنگسازی که خواننده شد

آبنما کار: محسن حسینی آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی بعد از همکاری با چند خواننده کشورمان، قطعه دیوونگی را این دفعه در مقام خواننده منتشر نمود.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، محسن حسینی آهنگساز، تنظیم کننده موسیقی ایرانی و نوازنده سنتور که همکاری با خوانندگانی همچون سالار عقیلی، علیرضا افتخاری و عبدالحسین مختاباد را در کارنامه کاری خود دارد، دومین اثر رسمی اش را با نام «دیوونگی» بعنوان خواننده منتشر نمود. قطعه «دیوونگی» به خوانندگی و آهنگسازی محسن حسینی از سروده های فؤاد فرهنگ است و توسط رامین عبداللهی تنظیم شده است.
این خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده که برای آثار شخصی اش به سراغ تلفیق موسیقی ایرانی با موسیقی الکترونیک رفته در حاشیه انتشار اثر جدید خود اظهار داشت: موسیقی ایرانی این روزها بیشتر تحسین برانگیز شده است تا احساس برانگیز. تکنیک در نوازندگی سازهای ایرانی جای احساس و شاعرانگی را گرفته و همین جذب مخاطب عام را برای موسیقی ایرانی سخت کرده است بنابراین تصمیم گرفتم برای تولید آثار شخصی ام از چارچوب رایج موسیقی ایرانی خارج شوم تا توجه مخاطبان دیگر سبک های موسیقی ها را هم جلب کنم.
حسینی توضیح داد: به شخصه تلاش می کنم برای تولید قطعاتم زمان کافی بگذارم و تا به پختگی مورد نظرم در آهنگ ها نرسیدم برای انتشار آنها اقدام نکنم. ضمناً این دفعه به ساخت تیزر هم پرداختم تا مخاطب با فضای کارم بیشتر آشنا شود بنابراین کمی فاصله بین ۲ قطعه افتاد. از طرفی اخیرا چاپ دوم مجموعه «از مشق تا نقش» را منتشر کردم و همینطور مجموعه جدیدی که شامل یک جلد کتاب و آلبوم تصویری است را در فضایی کاملا متفاوت و شاید عجیب در قالب دوئت سنتور و ویلن سل آماده نشر کرده ام که بزودی در قالب کنسرتی از آن رونمایی خواهم کرد.
وی در انتها بیان کرد: درست است که ترجیح می دهم بعنوان خواننده، آثارم را در فضای موسیقی تلفیقی به انتشار برسانم اما از رسالت و علاقه اصلی خودم که آهنگسازی و نوازندگی ساز سنتور است دور نشده ام و همواره قدم هایی را در جهت آموزش و ارائه این موسیقی با اصالت برمی دارم کما اینکه تولید آثار تلفیقی ام هم سبب می گردد تا مخاطبان عام هم گوششان با موسیقی اصیل ما آشنا شود و بیشتر راغب به شنیدن این دست آثار شوند.