شنبه نهم تیر گروه رستاک به شهر کتاب مرکزی می روند، دیدار با مخاطبان

آبنما کار: گروه موسیقی رستاک به بهانه انتشار تازه ترین آلبوم خود روز شنبه نهم تیر در شهر کتاب مرکزی نشست صمیمانه ای را با طرفداران خود برگزار می کنند.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، همزمان با انتشار آلبوم «بهار» گروه موسیقی «رستاک» نشست صمیمانه ای با حضور اعضای این مجموعه موسیقایی ساعت ۱۹ روز شنبه نهم تیر در فروشگاه شهر کتاب مرکزی برگزار می گردد. این نشست پیرامون موسیقی محلی، اهمیت و جایگاه این نوع موسیقی به بهانه آلبوم تازه انتشار یافته گروه «رستاک» برگزار می گردد.
شهر کتاب مرکزی می خواهد نشست هایی با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطب با فرهنگ اصیل ایرانی برگزار کند. این مجموعه با ۲ هدف سرگرمی و آموزش برنامه هایی را به سلسله برنامه های خود اضافه کرده است.
«بهار» عنوان تازه ترین اثر موسیقایی گروه موسیقی «رستاک» است که از روز سه شنبه ۲۲ خرداد در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در این آلبوم که نسخه تصویری و صوتی آن توسط موسسه «هنر اول پارسیان» به زنان سرزمین ایران تقدیم شده، قطعاتی با نام های «مندیر»، «نوروز»، «گل پامچال»، «وهار»، «شکوفه»، «لاله لر» و «گل پونه» برای علاقه مندان عرضه شده است. ترانه های این آلبوم هم برگرفته از موسیقی نواحی آذربایجان، کردستان، گیلان، بختیاری و هرمزگان است که در آن برای نخستین بار شاهد اجرای دو قطعه به زبان فارسی از گروه «رستاک» هستیم.
«رنگواره های کهن»، «همه اقوام من»، «سرنای نوروز»، «میان خورشیدهای همیشه» و «بهار» همچون آثاری هستند که تابحال توسط گروه «رستاک» انتشار یافته است.