انبار کالای کانتینری

انبار کالا کانتینری تجارت دپو با بهترین دسترسی در جنوب و غرب تهران، با بهترین قیمت ها و شرایط استثنایی با خدمات ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل.

اجاره انبار برای وسایل منزل و کالا (تجارت دپوی یافت آباد)

اجاره : توافقی

تجارت دپو؛انبار کالا در تهران با شرایطی استثنایی
ودیعه : بدون ودیعه
 

انبار کالا کانتینری تجارت دپو با بهترین دسترسی در جنوب و غرب تهران،با بهترین قیمت ها و شرایط استثنایی با خدمات ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل.
 کانتینرهای ۴۰ فوت و ۲۰ فوت و ۱۰ فوت جهت نگهداری اثاث منزل و وکالاهای تجاری و اداری و وسایل رستورانها  و … با فضای باز جهت دپو ماشین آلات سنگین و غیره در خدمت همشهریان تهرانی می باشد که نیاز به اجاره انباری در تهران یا  انبار برای لوازم منزل یا انبار برای اثاث منزل و … دارند.

بلا شک مهمترین  مسئله  در بحث رهن و اجاره انبار هزینه های ثابت و جاری آن است. انبار کانتینری تجارت دپو فرصتی مناسب برای کسانی میباشد که قصد دارند با هزینه بسیار کم مکانی را برای انبار اجاره کنند فراهم کرده است. انبارهای کانتینری تجارت دپو پیشرو ارائه خدمات نوین در انبارداری نیز تلاش کرده است با مقرون به صرفه ترین قیمت ها مشتریان عزیز تهرانی را در این زمینه همراهی کند .
 

کانتینرهای فوق بعد از قرارداد بستن با مشتری قفل و پلمپ میگردد و کلید قفل بدست مشتری داده میشود. کانتینر ها به صورت روزانه ویا ماهانه و سالانه طبق درخواست مشتری قرارداد بسته میشود .انبار دارای جواز کسب از اتحادیه انبارداران بزرگ تهران میباشدو کلیه کانتینرهای انبار تا سقف ۳۰ میلیارد ریال تحت پوشش بیمه (ایران)آتش سوزی می باشد ، همراه با نگهبانهای مجرب و سگهای دوره دیده و دوربینهای دید در شب جهت امنیت انبار. هدف ما امنیت کالای شما و رضایت شما سروران گرامی میباشد.لازم به ذکر است که خاور و کارگر جهت حمل و یا بسته بندی اجناس شما با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما قرار داده می شود.

مدیریت تجارت دپو —- مهندس پورخطایی —-   09121828750

آدرس: یافت آباد میدان الغدیر بلوار الغدیر جنوبی روبروی پمپ گاز
 CNG نبش کوچه اطلسی پلاک یک انبار کانتینری تجارت دپو

۶۶۸۰۳۵۱۱

۶۶۸۰۳۰۱۱