کارگاه مجازی بازطراحی محصولات صنایع دستی

به گزارش آبنما کار معاون صنایع دستی استان تهران اظهار داشت: دوره مجازی «باز طراحی محصولات صنایع دستی» به مدت ۲۴ ساعت به صورت تخصصی برای شاغلان صنایع دستی که دارای مجوز هستند، برگزار می گردد.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پروانه حیدری با اشاره به اینکه «این دوره مجازی به صورت مجانی برگزار می شود»، اضافه کرد: هدف از اجرای این دوره، طراحی محصول و به روز کردن آن با عنایت به نیاز جامعه در جهت فروش داخلی و خارجی همراه با طراحی بسته بندی محصولات صنایع دستی است.
او اظهار داشت: در این دوره مجازی تعداد ۱۵۰ هنرمند صنایع دستی استان تهران در چهار جلسه آموزش و مهارت های لازم را کسب می کنند. طراحی محصول یکی از موضوعات بسیار مهم برای فروش داخلی و صادرات صنایع دستی است که اجرای این دوره های آموزشی باعث افزایش رقابت پذیری فروش محصولات صنایع دستی در بازارهای داخلی و خارجی می شود.
معاون صنایع دستی استان تهران عنوان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و نحوه برگزاری دوره های آموزشی در صفحه مجازی به نشانی @tehrancrafts رجوع کنند.

منبع: