یزد در صدر برگزیدگان دومین جایزه ملی تعالی صنعت توریسم

یزد یکی از هتل های یزد در لیست برگزیدگان و جزو صدرنشینان دومین جایزه ملی تعالی صنعت توریسم قرار گرفت.
مراسم اختتامیه و اعطای جوایز برگزیدگان دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت توریسم به همت پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با حضور تعداد کمی از نمایندگان تعالی مجموعه های گردشگری با اکران پیام تصویری «علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با حضور «ولی تیموری» معاون گردشگری این وزارتخانه برگزار گردید.
در میان برگزیدگان، هتل باغ مشیرالممالک یزد در کنار هتل قصر طلایی مشهد و بالاتر از هتل های هما با درجه اشتهار به تعالی سه الماس در راس جدول هتل ها و مراکز اقامتی قرار گرفتند.
گفتنی است؛ الگوی ارزیابی تعالی صنعت توریسم منطبق با الگوی بین المللی بنیاد کیفیت اروپا EFQM طراحی شده و جایزه ملی تعالی صنعت توریسم بعنوان ابزاری برای سنجش میزان بلوغ تعالی و استقرار نظام های مدیریتی در سازمان ها، بنگاه ها و نهادهای فعال در صنعت توریسم هر ساله برگزار می گردد.
با به کارگیری مدال تعالی صنعت توریسم، سازمان ها در این صنعت علاوه بر بهره مندی از دستاوردهای مختلف در رابطه با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار، میزان فروش و غیره می توانند از یکسو میزان موفقیت خویش را در اجرای برنامه ها بهبود و در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از طرفی عملکرد خویش را با سایر سازمان ها در صنعت توریسم بخصوص بهترین آنها مقایسه کنند

منبع: