به آهنگسازی احسان مطوری؛ علیرضا قربانی از تازه ترین قطعه صداها و پل ها رونمایی می نماید

به گزارش آبنما کار علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در ادامه همکاریهای خود با احسان مطوری آهنگساز در پروژه صداها و پل ها، قطعه جدیدی را تولید کرد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی بعد از تجربه «السوئنو-El Sueño)» در ادامه همکاری هایش با احسان مطوری آهنگساز در پروژه بین المللی «صداها و پل ها»، قطعه جدیدی با نام «نازنی نی (به زبان کشمیری نازنین من)» را خوانده است.
در کنار علیرضا قربانی، قیصر نیظامی خواننده معروف کشمیری هم اشعاری از ابراهیم مسکین را می خواند. اشعار فارسی این قطعه سروده فریدون مشیری است.
این اثر با همکاری نوازندگان بین المللی همچون مایک بلاک نوازنده ویلن سل در گروه «سیلک رود»، رانی ملای نوازنده عود از فلسطین و علی منتظری، حسام ناصری، میلاد محمدی و میثم مروستی (نوازندگان ایران) بزودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
علیرضا قربانی چندی قبل هم برنده جایزه آکادمیای ۲۰۱۹ برای خوانندگی در قطعه «رؤیا» به آهنگسازی احسان مطوری شد. این قطعه با نام لاتین «ال سوینیو» از آلبوم «صداها و پل ها» برنده جایزه آکادمیا شده است.
قطعه «رؤیا» از بین ۱۵۰۰ قطعه در همین سبک و در تمام بخش های مدنظر همچون آهنگسازی، تنظیم و آواز بعنوان بهترین اثر بخش موسیقی جهانی شناخته شد. این اثر پیشتر هم در «Global Music Awards» موفق به کسب عنوان شده است.