در گزارش آبنما کار مطرح شد؛ آمادگی برای از سرگیری کنسرتهای آنلاین

عضو مجمع صنفی تهیه کنندگان موسیقی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در ایام کرونایی به دنبال عرضه راهکاری مناسب و اجرایی برای برگزاری کنسرت ها در ایام کرونایی باشد.

میلاد ماهان راد تهیه کننده و مدیر برنامه خوانندگانی چون رضا صادقی، آرش و مسیح، شهاب مظفری و علی یاسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اوج گرفتن باردیگر ویروس کرونا و مشکلات آن برای سلامت مردم، ابراز امیدواری کرد راهکاری واقعی و قابل اجرا برای برگزاری کنسرت ها در زمان مشخص بدون به خطر انداختن سلامت مردم طراحی شود.
این تهیه کننده با اشاره به اینکه هنرمندان همواره برای مردم شادی آفرین بوده اند و تحت هیچ شرایطی حتی با قرار گرفتن در بدترین شرایط اقتصادی در سال های اخیر هم حاضر نیستند سلامت مردم را به خط بیاندازند، اضافه کرد: اساسا هنرمندان و تهیه کنندگان ضمن اینکه تابع قوانین بوده و هستند ولی هیچ وقت حاضر نبوده و نیستند که سلامت مردم با برگزاری کنسرت ها به خطر بیفتد.
عضو مجمع صنفی تهیه کنندگان آثار موسیقی، اضافه کرد: هنرمندان و دست اندرکاران صنعت موسیقی از نخستین روزهای بحران کرونا تا کنون هیچ درآمدی نداشته اند و بدیهی است جزو مشاغلی هستند که بیشترین صدمه را از این مورد دیده اند.
مدیر مجموعه «آراد کنسرت» ابراز امیدواری کرد، تصمیمات و جمع بندی مسئولین به ویژه مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص مثل همیشه منطقی و قابل اجرا باشد.
میلاد ماهان راد با اشاره به امکان برگزاری کنسرتهای آنلاین و احتیاج به همراهی سازمان های مرتبط به منظور کاهش هزینه های مربوط به بلیط و همینطور کاهش شدید ریسک برگزاری با عنایت به اوج گیری ویروس کرونا در موج دوم از آمادگی کامل خود و برخی دیگر از تهیه کنندگان به منظور برگزاری کنسرتهای آنلاین به صورت کاملاً مجانی و برای شادی مردم اطلاع داد.

منبع: