در قالب اجرای مجازی؛ اولین جشنواره تک نوازان تنبور

به گزارش آبنما کار ستاد برگزاری اولین جشنواره موسیقی تک نوازان تنبور فراخوان شرکت هنرمندان متقاضی در این رویداد مجازی را منتشر نمود.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، فراخوان اولین جشنواره موسیقی «تک نوازان تنبور» به دبیری سعید صفری منتشر گردید. این جشنواره به علت شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.
در متن فراخوان اولین جشنواره «تک نوازان تنبور» آمده است:
این رویداد با همکاری انجمن موسیقی تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی شهرستان قدس و گروه هم نوازان «روچیار» و «آلابرز» توسط آموزشگاه های موسیقی «دیلغم» و «عرفان» برگزار می شود. در همین راستا از متقاضیان رده های سنی الف (۱۲ تا ۱۷ سال)، ب (۱۸ تا ۲۲ سال)، ج (۲۳ تا ۲۹ سال) و بخش ویژه (رده سنی زیر ۱۲ سال) دعوت به عمل می آید.
سید نادر اجاق، هوشنگ امیریان، سیدوحید شاه ابراهیمی، سعید صفری، کوروش قزوینه، فرخ حقیقی و فرزاد بازگیر اعضای هیئت انتخاب آثار هستند. این در شرایطی است که عبدالرضا رهنما، سید آرش شهریاری، سیدمحمد ذوالنوری، حیدر کاکی، مریم قره سو، شهرام صارمی اعضای هیأت داوران را می سازند.
*شرایط شرکت در جشنواره:
– ارسال ۳ تا ۵ دقیقه تکنوازی بر مبنای موسیقی تنبور (مقامی و بداهه نوازی) به همراه تصویر کارت ملی و ذکر نام محل سکونت به شماره تلگرام ۰۹۹۸۱۲۹۹۶۰۳
*مهلت ارسال آثار:
متقاضیان برای ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند و نتایج نهایی نیمه اول مردادماه اعلام خواهد شد. به برگزیدگان نهایی لوح تقدیر و جوایز اهدا می شود.