پیام رئیس سازمان حج برای روز قدس و سالروز آزادی خرمشهر

به گزارش آبنما کار رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: روز قدس نماد وحدت و مقاومت و بیانی متفاوت از حقیقت وجودی اتحاد مسلمانان و همگامی آنها ضد اجماع شوم استکبار و صهیونیزم و اینک معامله نکبت بار قرن است.
به گزارش آبنما کار به نقل از سازمان حج وزیارت، علی رضا رشیدیان، در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس و سالروز آزادی خرمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و بیشتر از آن عملیات بیت المقدس در فتح خرمشهر و شهدای جبهه مقاومت همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان نمود: امروز در کنار شما ملت آزاده بر عهد و پیمان الهی مان با امام (ره) و شهدا همچون شهدای مقاومت و حمایت و همراهی ملت آزاده فلسطین پای می فشاریم.

در ادامه این پیام آمده است:
روزی که چون تابلویی از شعله های سوزان خشم مردان و زنان رنج کشیده فلسطین ضد بربریت و توحش اشغالگران قدس است تا مظلومان عالم همه نفرت و انزجارشان را بر سر اسرائیل و آمریکا آوار کنند.
روزی که یادگار ماندگاری از بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی است که با نگاهی ژرف و بینشی عمیق به منظور پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف، این خاک ایمان ساز و پیامبر خیز از داوود، اسحاق و یعقوب تا موسی، هارون و ابراهیم خلیل بنا نهاده شد.
خاکی که به قدوم انبیاالله همچون خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) متبرک شد، ازاین رو امروز ملت فلسطین، تمامی آزادگان جهان از هر کیش و آیینی را در کنار خود دارد و در این روز یکصدا و یکدل مقاومت و ایستادگی را در کنار این ملت مظلوم تا آزادی قدس شریف فریاد می کنند.
مقاومتی که از درختان ریشه دار زیتون این خاک مقدس تا نخل های برافراشته و آزاده خرمشهر ایران زمین پیوند خورده و مفهومی تازه از ایمان و مقاومت را ترجمان شد و نوری شد بر تارک تاریخ ایستادگی آزادگان جهان و فلسطین.
آری امروز روز قدس است نماد ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین اما روزی دیگر است برای آزادگان جهان و بیش و قبل از آن ایرانی ها سربلند آنگاه که در بامداد سوم خرداد ماه روز افتخار، سربلندی، عزت و آزادگی ملت ایران، ایمان و ایثار به ثمر نشست و خاک غصب شده این سرزمین، خرمشهر، شهر خون و قیام خاکی که وجب به وجبش با خون شقایق های عاشق فرش شده، آزاد شد.
آری قرن هاست که مقاومت ملت آزاد ایران قصه روزها و شبهای جهانیان است و این سرزمین سرافراز به یمن جانفشانی های مردمان آزاده اش از آرش، کاوه و رستم های افسانه ای گرفته تا جهان آراها، باقری ها، صیادها و فهمیده ها هماره سربلند و با افتخار و آزاد ایستاده است.
آری مقاومت جلوه ای ناتمام از وجود مردمان ایران زمین است؛ آنان که مردان مقاومش نه تنها خاک این سرزمین را حراست کردند که تا لبنان و فلسطین و شامات و عراق و افغانستان حضورشان روشنی بخش جان های رنج کشیده مظلومان عالم شد مردانی زمینی با دل هایی بزرگ و آسمانی از چمران ها تا بزرگ مرد مقاومت حاج قاسم سلیمانی که اینک در وجود تک تک جوانان آزاده این سرزمین و آزادگان جهان روییده است.
امروز مقاومت حاج قاسم سلیمانی ها، مظهر و الگوی همه مظلومان جهان همچون فلسطینیان است که در بین بیم و امیدی که خاورمیانه و جهان را در این روزهای سخت بیماری کرونا و بیش و قبل از آن بیماری قدرت های استکباری در استبداد و استیلا بر ملت های مظلوم فراگرفته، روز به روز قدرتمندتر و تنومندتر می شود.
ملت ما سال جاری هم چون گذشته با تبعیت از آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و حفظ این یادگار مانا در تاریخ این نظام و سرزمین تا آزادی ملت فلسطین و قدس شریف این حضور آگاهانه همراه با انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین را سالگرد چهل و یکمین سالگرد این روز پاس می دارند و همراهی خویش را با همه وجود اعلام می دارند.
اینجانب بعنوان خادم کوچک شما در سازمان حج و زیارت یاد و خاطره هزاران هزار شهید دفاع مقدس و بیشتر از آن عملیات بیت المقدس در فتح خرمشهر و شهدای جبهه مقاومت همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پاس می دارم و در کنار شما ملت آزاده بر عهد و پیمان الهی مان با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا همچون شهدای مقاومت و حمایت وهمراهی ملت آزاده فلسطین پای می فشاریم.