در قالب اولین آلبوم مستقل؛ پازل من تیرماه شنیدنی می شود

آبنما کار: نخستین آلبوم بی کلام مهدیه رضازاده نوازنده ویولن تیرماه سال ۹۸ با آهنگسازی بهنام ابطحی و میکس و مستر علی حسین زاده تیرماه سالجاری منتشر می شود.

علی حسین زاده خواننده و آهنگساز که طی سال های گذشته در عرصه میکس و مستر آلبوم های مختلفی حضور داشته در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیتهای خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته مقرر است در تیرماه سالجاری نخستین آلبوم مهدیه رضازاده نوازنده ویولن در چارچوب یک مجموعه مستقل به آهنگسازی سید بهنام ابطحی در دسترس مخاطبان قرار گیرد که بنده در سمت میکس و مستر آن حضور دارم.
وی اضافه کرد: این آلبوم که به نام «پازل من» منتشر خواهد شد، دربرگیرنده هشت قطعه موسیقی بی کلام با محوریت ساز ویولن است که فکر می کنم با عنایت به سلیقه آهنگسازی بهنام ابطحی و نوازندگی خوبی که خانم رضازاده در این آلبوم عرضه کرده اند، می تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. به هر ترتیب آنچه که پیش روی شنونده قرار می گیرد متفاوت بودن فضاهای موسیقایی است که علاقه مندان موسیقی با آن در آثار بهنام ابطحی مواجهند. شرایطی که گاه حس و حال خشونت و در بعضی موارد هم دربرگیرنده احوالی عاشقانه است.
حسین زاده درباره پیشینه فعالیتهای نوارنده این آلبوم توضیح داد: مهدیه رضازاده از سن ۸ سالگی نواختن ساز ویولن را در مدرسه صداوسیما زیر نظر استاد وحیدی آذر شروع کرد. این هنرمند برای تکمیل دوره آموزشی ویولن و ویولا از دانش استادانی چون سیاووش ظهیرالدینی، ابراهیم لطفی، تیمورپورتراب و عمادرضا نکویی بهره مند شده است. وی با ارکسترهای خیلی از جمله ارکستر زهی گروه خانه هنرمندان، سالار عقیلی، نغمه باران، فیلارمونیک تهران و صداوسیما همکاری داشته اما طی چندسال اخیر به علت مشغله فراوان تمام وقتش را صرف تعلیم و آموزش کرده است.
این آهنگساز و خواننده بیان نمود: پس از انتشار این آلبوم تصمیم داریم آلبوم دیگری را هم با همراهی خانم رضازاده برای انتشار آماده نماییم که در این آلبوم این دفعه بعنوان آهنگساز حضور دارم. من علاوه بر این که در این اثر کارهای مربوط به آهنگسازی را انجام داده ام. کارهای شخصی دیگری هم دارم که مقرر است در آنها بعنوان خواننده حضور داشته باشم. کما اینکه در همین چارچوب نخستین آهنگم به نام «یادت بیار» را چندی قبل منتشر کردم.
حسین زاده که در کارنامه کاری خود همکاری با هنرمندانی چون نیما وارسته، بنیامین بهادری و حمید عسگری را دارد، درباره فعالیتهای شخصی خود اظهار داشت: من حدود ۱۸ سال است که در این عرصه فعالیت می کنم و همواره مایل بودم تجربیاتم در خوانندگی را هم پشت سر بگذارم. به هر حال آنچه مقرر است در کارهایم پیش روی شنوندگان بگذارم کوشش برای عرضه کارهای نو و متفاوتی است که امیدوارم بتوانم به نتیجه خوبی برسم و در عین حال مخاطبان هم با این کارها ارتباط برقرار کنند.