پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در حج به مناسبت درگذشت آیت الله کریمی

آبنما کار: سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله سیدجعفر کریمی، از خدمات خالصانه این عالم باارزش در بعثه، حج و عمره قدردانی نمود.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در پیامی ارتحال عالم ربانی و فقیه باارزش مرحوم آیت الله سیدجعفر کریمی را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لایسدها شئ
عروج روح عالم ربانی و فقیه عالی مقدار، شاگرد خاص امام راحل قدس سره و یاور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دامت برکاته و رئیس شورای استفتای بعثه مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله سیدجعفر کریمی سبب تأثر گردید. ایشان که با پشتکار شایسته بیش از دو دهه در خدمت ضیوف الرحمان بود با تسلط کامل به مبانی فقهی حضرت امام و مقام معظم رهبری، از معضلات فقهی روحانیون کاروان گره گشائی می کرد.
اینجانب با قدرشناسی از خدمات خالصانه این عالم باارزش در بعثه، حج و عمره، به روان پاک ایشان درود فرستاده و فقدان ایشان را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه های علمیه و بازماندگان و بیت معظم له تسلیت عرض می کنم و فسیح جنات الهی را برای ایشان در زادروز ولادت سالار شهیدان کربلا از خداوند خواهانم.
آیت الله سیدجعفر کریمی دیوکلایی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر شنبه، نهم فروردین ۹۹ در قم درگذشت.

منبع: