برای عرضه در بازارهای جهانی؛ پویا سرایی آثار جدیدش را معرفی نمود

به گزارش آبنما کار پویا سرایی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی طی روزهای اخیر ضمن تولید چند اثر موسیقایی در مارکت بین المللی قطعه امید را متناسب با حال و هوای این روزهای کشور منتشر نمود.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، پویا سرایی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی که در ماه های گذشته فصل تازه ای از فعالیتهای خویش را در حوزه های تولید و انتشار جهانی آثارش آغاز کرده، طی روزهای اخیر ضمن تولید چند اثر موسیقایی در مارکت بین المللی قطعه «امید» را هم متناسب با حال و هوای این روزهای کشور منتشر نمود.
«فانتزی نوا برای ارکستر سمفونیک»، «بهار»، «بهارغم انگیز»، «افسانه عاشق »و قطعه «امید» از آثار اخیر پویا سرایی هستند که در مارکت بین المللی انتشار یافته است.
نخستین اثر «فانتزی برای ارکستر سمفونیک به نام نوا» است که از کمپانی «سنترریکوردز» پخش جهانی شد. این کمپانی قدیمی ترین و یکی از معتبرترین ناشران تخصصیِ موسیقی کلاسیک در ایالات متحده است که زیرمجموعه کمپانی «ناکسوس» فعالیت می کند.
قطعه جدید دیگر «بهار» نام دارد که بر مبنای ملودی رضا قاسمی برای آنسامبل ایرانی و ساز بیس تولید شده و تداعی گر رویش طبیعت در بهار است. تصنیف دیگری هم به نام «بهارغم انگیز» هم توسط پویا سرایی با شعری از هوشنگ ابتهاج و صدای مهدی جلیل زاده تولید شده که این قطعه هم در قالبی بین المللی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«افسانه عاشق» هم تصنیفی بر مبنای شعر وحشی بافقی است که همراه با ارکستر زهی با صدای سیروس ملکی تولید و منتشر گردید. این در شرایطی است که طی روزهای اخیر هم قطعه «امید» در چارچوب یک اثر فیوژن برای ارکستر ایرانی، بیس و درامز با نگاهی به موسیقی جز و راک با محتوای حال و هوای این روزهای زندگی مردم به دنبال شیوع کرونا، انتقال حس امید بخشی و پویش «در خانه بمانیم» منتشر گردید.
تمامی این آثار توسط ناشر آلمانی «روبامیوزیک (ایست میوزیک تی پی ام)» در سایت های بین المللی فروش و نشر موسیقی قرار گرفته است.
برای شنیدن قطعه بی کلام «امید» اینجا را کلیک کنید.