به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛ جشنواره موسیقایی عکاسان هنر اول به تعویق افتاد

به گزارش آبنما کار دبیر نخستین جشنواره ملی موسیقایی عکاسان هنراول از به تعویق افتادن این رویداد هنری به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت بهداشت عمومی اطلاع داد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، محمدرضا علیزاده دبیر نخستین جشنواره ملی موسیقایی «عکاسان هنراول» از به تعویق افتادن این رویداد هنری به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت بهداشت عمومی اطلاع داد.
وی اظهار داشت: جشنواره موسیقایی «عکاسان هنر اول» را به علت بیماری کرونا و رعایت بهداشت عمومی به تعویق انداختیم و مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره عکس «عکاسان هنر اول» هم با مبحث معرفی آثار برتر عکاسان خبری عرصه موسیقی تمدید گردید. بر این اساس طبق تصمیم شورای سیاست گذاری جشنواره، هنرمندانی که از حوزه عکاسی در آثار موسیقی فعال بوده اند تا آخر اسفند ماه سال ۹۸ فرصت دارند آثار خویش را از راه آدرس festival.avatasvir.ir به دبیرخانه این جشنواره که به همت پایگاه خبری آوا تصویر و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد ارسال نمایند.
براساس توضیحات دبیرخانه جشنواره ملی موسیقایی «عکاسان هنر اول» در فراخوان انتشار یافته حضور عکاسان فعال در حوزه موسیقی جهت شرکت در این جشنواره آزاد است و عدم محدودیت سال تولید اثر، مالک بودن ارسال کننده اثر و ارسال حداکثر ۱۰ فریم عکس، از شرایط شرکت در این جشنواره اعلام شده است.
تا پیش از این متقاضیان، تا آخر بهمن ماه فرصت حضور در جشنواره را داشتند که نظر به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت بهداشت عمومی و حجم قابل توجه اجرای آثار صحنه ای در ایام پایانی سال و بنا به درخواست متقاضیان حضور در جشنواره و کنسرتهای پیش رو در اسفند، مهلت ارسال آثار تا آخر اسفندماه سالجاری تمدید شده است.