موسیقی فجر ۳۵ در آینه مهر؛ رضا بهرام در سالن میلاد چه می خواند؟

به گزارش آبنما کار رضا بهرام از خوانندگان موسیقی پاپ ایران در سومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای قطعات منتخب خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران می پردازد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، رضا بهرام که طی ماه های اخیر تحت امتیار موسسه «ققنوس» به مدیریت محمد حسین توتونچیان از تهیه کنندگان پرنفوذ موسیقی به فعالیت خود ادامه می دهد طی کنسرتی که در قالب بخش موسیقی پاپ جشنواره موسیقی فجر برگزار می گردد قطعاتی را اجرا می کند.
«هیچ»، «کاش»، «آرامشی دارم»، «گل عشق»، «شب های بعد ازتو»، «آتش»، «دیوانه»، «بیمار»، «از عشق بگو»، «کجایی»، «مو به مو»، «عادلانه نیست» همچون آثاری هستند که در کنسرت رضا بهرام طی برگزاری جشنواره موسیقی فجر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.
رضا بهرام همچون خوانندگان صاحب سبک موسیقی پاپ است که طی ماه های اخیر با قطعاتی که در فضای مجازی با حمایت محمد حسین توتونچیان منتشر نمود خویش را بعنوان یک خواننده پرطرفدار در حوزه موسیقی معرفی نمود. به صورتی که کنسرتهای او به لحاظ رکورد زمانی فروش بلیت اینترنتی جزو اجراهایی بود که بلیت آن به سرعت فروش می رود.
این خواننده که نام اصلی او رضا هلاورجانی است در بیستم دیماه سال ۱۳۷۰ به دنیا آمده و تحصیلات خود در رشته مدیریت مالی دانشگاه علم و فرهنگ یزد به پایان رسانده است. وی که در ابتدا بعنوان یک فوتبالیست فعالیت می کرد و حتی تجربه حضور در تیم های فوتبال «فولاد یزد» و «فولاد خوزستان» را هم در کارنامه فعالیتهای ورزشی خود دارد، بعد از آنکه در این حوزه گرفتار مصدومیت جدی شد روی به موسیقی آورد و در این حوزه به فعالیت خود ادامه داد. در این دوران بود که سبک خوانندگی او مورد توجه قرار گرفت و به تدریح وارد فضای حرفه ای موسیقی شد.
رضا بهرام از سال ۱۳۹۳ قطعه هایی منتشر نمود و در سال ۱۳۹۶ بود که در اجرای آهنگ «گلی» با آرش و مسیح همخوانی کرد. این خواننده موسیقی پاپ در سال ۱۳۹۷ با انتشار نخستین ترانه اش به نام «ازعشق بگو» به محبوبیت رسید. در در همان هم سال آهنگ «مو به مو» که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که این ترانه در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.
رضا بهرام نخستین کنسرت خویش را ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۸ در تالار مجلل پرشین جزیره کیش برگزار کرد و بعد از آن بود که در تهران و شهرهای مختلف به اجرای کنسرهای مختلف پرداخت.
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مخاطبان خواهد بود.