از سوی ستاد برگزاری؛ برنامه های ششمین فستیوال آینه دار اعلام گردید

به گزارش آبنما کار برنامه اجراهای ششمین فستیوال موسیقی نواحی آینه دار با محوریت موسیقی اقوام ترکمن صحرا، شمال خراسان و جنوب البرز منتشر گردید.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، برنامه کامل اجراهای ششمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» که روزهای ۲۰ تا ۲۲ آذر ماه سال جاری با محوریت موسیقی اقوام ترکمن صحرا، شمال خراسان و جنوب البرز در تالار رودکی تهران پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، منتشر گردید.
طبق اعلام ستاد برگزاری این رویداد، نوبت اول فستیوال در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه بیستم آذر ماه به هنرمندان تهران اختصاص یافته است که زیر عنوان «غزل خوانی تهرون» برنامه های خویش را اجرا می کنند. این در شرایطی است که در نوبت دوم هنرمندانی از منطقه کومش کنسرتی در حوزه «نی ساربانی و چاربه دار کومش» را در ساعت ۲۱ برگزار می کنند.
روز پنجشنبه بیست و یکم آذر ماه و در دومین روز آینه دار پروژه «ترکمن خالق آیدیم سازلاری» با هنرنمایی هنرمندانی از منطقه ترکمن صحرا ساعت ۱۸ روی صحنه می رود. در نوبت دوم هم که ساعت ۲۱ اجرا می شود هنرمندانی از منطقه الموت و طالقان و کرج با عنوان «از دژهای الموت تا باغ های طالقان» روی صحنه تالار رودکی می روند.
در شب سوم ششمین فستیوال آینه دار که روز بیست و دوم آذر ماه میزبان دوستداران موسیقی است، نخست هنرمندانی از شمال خراسان پروژه «دوتار و زعفران خراسان» را اجرا می کنند و در ساعت ۲۱ هم پروژه «از نشیب دشت های ترکمن تا فراز قله های الموت» بعنوان گزیده ای از اجراهای دوره ششم برگزار می شود.
آیین پایانی ششمین فستیوال موسیقی نواحی آینه روز یکشنبه ۲۴ آذر در تالار وحدت تهران برگزار می گردد.