بسته های جادویی کیش با گروه تورهای کیش

آبنما کار: میتونی یه آرزو مثل سفر به کیش رو از غول چراغ جادویی بخواهی که تو چشم به هم‌زدنی میتونه برات فراهم کنه.

بسته های جادویی کیش با گروه تورهای کیش

میتونی یه آرزو مثل سفر به کیش رو از غول چراغ جادویی بخواهی که تو چشم به هم‌زدنی میتونه برات فراهم کنه

بی شک آژانس های متعددی میتوانند شما رو به مقصد زیبای نگین خلیج فارس برسونه اما اونی میتونه برای شما بهمراهش خاطره های خوش هم بیاره که با یک روش درست و حرفه ای شما رو به مقصد مورد نظرتون همراهی کنه.  پیشنهاد من به شما خواستن یه سفر رویایی کیش از غول چراغ جادوی گروه های تور کیش هست که میتونه کمک زیادی بهتون بکنه تا بهترین تور کیش رو انتخاب کنید .

اونم چه توری، توری که هم با کیفیته هم با قیمت مناسب تهیه شده، همراه با یه عالمه خاطره‌های خوش و دلچسب از هم نفسی با عزیزانمون تو بهترین جای سرزمینمون، جزیره کیش بی‌همتا.

بریم سراغ معرفی یک مجموعه با پرسنل متخصص که خودشونو متعهد میدونند تو برآورده کردن نیاز‌های یک مسافر  از لحظه پرواز به سوی سرزمین بی‌نظیر کیش، تا اینکه به لحظه لذت بردن از سفرتون برسید و خاطره های خوش اون تا مدت ها تو گوشه ذهنتون بمونه.

مجموعه ای که طی سالهای متوالی تونسته رویای سفر به کیش رو برای مسافران زیادی برآورده کنه، که همه اینها مستلزم داشتن یک نیروی توانمند و حرفه‌ای بوده که روزانه پروازهای زیادی از مبدا های متفاوت به مقصد جزیره زیبای کیش انجام داده.  همه این فعالیت‌ها نشانه هم نفسی و رضایت مردم سرزمینم از بودن در کنار مجموعه حرفه ای چون تورهای گروه کیش بوده.

 این رو هم بگم که، برای همه نوع سلیقه از هر نقطه از کشور عزیزمون ایران به مقصد جزیره بیتای کیش، هتل با هر کیفیتی که مورد نظرتون باشه داریم.

 

کیش، تورکیش و کشتی یونانی

چهار روز از شیر تابستون یعنی ماه مرداد سال 1345 نگذشته بود که مردم کیش متوجه یه صحنه ای شدند که کم عجیب نبود. یه کشتی غول پیکر به خاطره طولی حدود 136 متر که تو ساحل جزیره به گل نشسته بودو نمیتونست از اون بیرون بشه. دو ماه و بیست روز تلاش یدک کش ها نتوانست برای این کشتی به گل نشسته کاری کنه و اون رو بیرون بکشه.

کشتی یونانی متعلق بود به کشور یونان بنا بر اطلاعاتی که از شرکت بیمه لویدز لندن انتشار پیدا کرده بود و تقریبا در سال 1322  توسط شرکت ویلیام هامیلتون با وزنی حدود 7 هزار تن در بندر گلاسکو اسکاتلند ساخته شد و اسمش هم کولااف بودهگاین گذاشتند. گفته می‌شود که این کشتی به علت مه آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی در جزیره کیش به گل نشست.

تلاش های فراوونی برای بیرون کشیدن این کشتی عظیم الجثه صورت گرفت ولی همشون بی‌نتیجه موندند. سرانجام مسافران کشتی رو ترک کردند.مردم منطقه کیش این طور نقل می‌کنند که یونانی ها بعد از ترک کشتی آن را به آتش کشیدند.

کشتی یونانی توانسته با قدمت نه چندان زیاد، در طی همین مدت کم به یکی از مهمترین مکان ها برای گردشگران تبدیل شه، گردشگرانی که با ورود به کیش به غرب این جزیره می‌روند و عکس یادگاری می‌گیرند، عکسی که اگر در غروب آفتاب گرفته شود زیبایی اش دوچندان میشه و تبدیلش میکنه به به عکس فراموش نشدنی از این نقطه اط جزیره رویایی کیش.

یک پارک ساحلی هم، در نزدیکی همین کشتی بنا شده که دارای امکاناتی چون:

1-      تماشاخانه(آمفی تئاتر)

2-      رستوران، کافه تریا

3-       فروش انواع تنقلات

4-      کرایه دوچرخه

یک پیشنهاد که ما می توانیم به شما کنیم اون هم این هست، برای دیدن فضای داخلی کشتی زیبای یونانی از کلوپ های غواصی در کیش استفاده کنید به این صورت که شما رو  با قایق به نزدیکی این کشتی میی‌برند و بعد  با لباس های غواصی خودتون رو می پوشید و به داخل کشتی می روید.

راستی، یه خبری هم براتون دارم، اونم این هست که در سال های اخیر به علت فرسوده شدن و انجام نشدن اقدامات تو جهت حفظ و نگهداری ممکنه  که کشتی نابود بشه و اصلا جای تعجب نیست که تا چند مدت دیگر اثری از این کشتی وجود نداشته باشه.

پیشنهاد دیگه ای که دارم اینه که گردشگرانی که این کشتی را مهمترین و جذاب ترین جاذبه کیش می‌دوننداگر قرار باشه که این کشتی قربانی بلاتکلیفی شه، بهتر است هرچه سریعتر به این جزیره سفر کنند و عکس های یادگاری خودشون را با کشتی یونانی کیش بگیرند چرا که تا چند سال آینده این کشتی از بین خواهد رفت.

 آخر این که  اگر رویای سفر کردن به جزیزه عجایب کیش رو دارید و به دنبال یه تور کیش مناسب هم هستید، فقط کافیه که برای مشاهده جزئیات بیشتر از این نوع خدمات میتونید به وبسایت گروه تورهای کیش به آدرس https://xn--pgboj2fl38c.net/ مراجعه نمایید :  برآورده شدن همه رویاهاتون مخصوصا رویای خوش سفر  که پر از یادگاری خوب باشه براتون خواستارم.