صبا بر مهر عاشقان در می گشاید

آبنما کار: موسسه صبا با گشایش نمایشگاه مهر عاشقان، میزبان تازه ترین جلوه های خلاقیت، نگاه نو و تجربه گرایی نسل جوان هنرمندان ایرانی می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا وابسته به فرهنگستان هنر، نمایشگاه نقاشی «مهر عاشقان» که ساعت ۱۶ عصر سه شنبه ۲۳ مهرماه، در گالری های «لرزاده» و «فرشچیان» میزبانی از اهالی هنر را آغاز می کند، مجموعه ای شامل ۱۱۸ اثر از ۵۲ هنرمند را در چارچوب نقاشی و عکس به نمایش خواهد گذاشت.
در بخش نقاشی ۶۸ اثر از ۵۱ هنرمند در انواع تکنیک های رنگ روغن، اکرلیک، میکس مدیا، آبرنگ و… در انواع گرایش ها: رئال، آبستره، انتزاعی و مفهومی ارائه شده. بخش عکس نیز شامل پنجاه عکس به هم پیوسته در چارچوب یک مجموعه است که در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
آثار راه یافته به این نمایشگاه، از میان بیشتر از دویست اثر انتخاب و ارائه شده است. نمایشگاه نقاشی و عکس گروهی «مهر عاشقان» تا ۳۰ مهر ماه همه روزه، به جز ایام تعطیل، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، پلاک ۱۲۵، پذیرای عموم علاقه مندان تجربه های نو در هنرهای تجسمی خواهد بود.

منبع: