نمایشگاه آثار بنیانگذار شیوه خوشنگاری و خط هما در گلستان

به گزارش آبنما کار نمایشگاه خط نقاشی و خوشنگاری با عنوان همه تو شامل مجموعه آثار خط نقاشی و خوشنگاری اسحاق حنیفه شنبه ۱۹ مردادماه در فرهنگسرای گلستان افتتاح می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه۸ و فرهنگسرای گلستان، نمایشگاه نمایشگاه خط نقاشی و خوشنگاری با عنوان «همه تو» متشکل از ۲۵ اثر از جدیدترین آثار خط- نقاشی استاد حنیفه با مضامین اشعار مولانا است که تکنیک این آثار ترکیب مواد روی بوم در ابعاد گوناگون است.
استاد اسحاق حنیفه از اساتید بنام خوشنویسی و بنیانگذار شیوه خوشنگاری و خط هما در ایران است. وی مدرس و عضو انجمن خوشنویسان ایران (شعبه شرق تهران)، موسس و سرپرست انجمن خوشنویسان شهرستان خدابنده۸۳-۷۷، طی دوره فوق ممتاز خوشنویسی نزد استاد کابلی خوانساری سالهای ۷۴ و ۷۵، ابداع خط شکسته نستعلیق هما و ثبت آن در کتابخانه ملی، ابداع واژه، قلم و سبک خوشنگاری سال ۸۶، ابداع شیوه استفاده از حروف و کلمات خوشنویسی بعنوان موتیف و ثبت آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تالیف کتاب «حرف و نقش ایرانی»، کسب عنوان خوشنویس برتر در بخش اساتید دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی قرآن سالهای ۹۰ و ۹۳، درج نام و مشخصات در کتاب “مشاهیر خدابنده” تالیف و گردآوری مرحوم استاد کریم نیرومند را در کارنامه دارد.
افتتاحیه نمایشگاه خط نقاشی و خوشنگاری با عنوان «همه تو» روز شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۶ و نمایشگاه تا ۲۴ مردادماه در فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان برقرار است.