انصاری: از اوضاع مدرسه چهارباغ متأثر شدم

به گزارش آبنما کار در حاشیه مراسم رونمایی از هدایای مقامات عالی کشورهای خارجی به وزیر امور خارجه ایران، انصاری معاون اقتصادی ظریف از اوضاع ابنیه تاریخی اصفهان انتقاد نمود.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، غلامرضا انصاری ظهر امروز (پنجشنبه) در کتابخانه مرکزی اصفهان در مراسم رونمایی از هدایای مقامات عالی رتبه کشورهای خارجی به وزیر امور خارجه ایران با بیان این که “اوضاع مدرسه چهارباغ خیلی بد بود و متأثر شدم” به توانمندی اصفهان در جذب گردشگر اشاره نمود.
وی ادامه داد: لازم است تا شورای شهر، شهرداری و استانداری نسبت به بهبود اوضاع ابنیه تاریخی و انجام ترمیم و بازسازی های مناسب بزودی اقدام نمایند و اگر لازم است در این خصوص با کمک وزارت امور خارجه، سرمایه های خارجی در عرصه سازمان های بین المللی حفظ آثار تاریخی را جذب کنند.
معاون اقتصادی وزیر امور خارجه با تقدیر از زحمات انجام شده در خیابان چهارباغ اظهار داشت: خیابان چهارباغ باید با کمک مردم زیباسازی شود و اگر کسی کمکی در این خصوص کرد، همچون پارک های جهانی دیگر، تجهیزات به نام اشخاص شود.
انصاری در بین اعضای شورای شهر در واکنش به گلایه های شهروندان نسبت به کارهای صورت گرفته در شهر اظهار داشت: لازم است تا برای مردم نتیجه و ثمر این اقدامات روشن شود، به مردم بگویید که این امکانات به نفع آنها است، مردم مشارکت می کنند.
وی ادامه داد: سالن اجلاس سران بین المللی در اصفهان یک اتفاق خیلی خوب است و کارآمدی آن باید برای مردم روشن شود. اگر امکانات برای اقامت رؤسای جمهور کشورها در اصفهان مهیا شود و این سالن به سرانجام برسد اتفاقات خوبی در اصفهان رقم خواهد خورد.