آشیانه در عدم  به کاما آمد

به گزارش آبنما کار آشیانه در عدم  عنوان دومین نمایشگاه انفرادی آثار حجم ستاره امین الهی معمار و مجسمه ساز است که از ۱۳ اردیبهشت در گالری کاما برپا می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی گالری کاما، نمایشگاه «آشیانه در عدم» با نمایش آثار حجم ستاره امین الهی معمار و مجسمه ساز از روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در گالری کاما برپا می شود.
در این نمایشگاه که دومین نمایشگاه انفرادی ستاره امین الهی است شش اثر اجرا شده این هنرمند با چوب، آینه و شیشه رنگی به نمایش درخواهد آمد.
ستاره امین الهی درباره آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه «آشیانه در عدم» می گوید: نیمه ای از اثار این نمایشگاه، تأثیر عبور زمان بر زخم را، به روشی انتزاعی، تجسّم بخشیده است. نیمه دیگر آثار، با الهام از مصرعی از شعر مولانا، حالت ورای زمان بودن را در عدم جستجو می کند. این مضمون با نور و سایه های ابی رنگ و کاستن از حجم چوب، تجسّم می شود.
نمایشگاه «آشیانه در عدم» از روز جمعه ۱۳ اردیبهشت تا ۲۴ اردیبهشت در گالری کاما برپا می شود، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز یکشنبه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ به این گالری واقع در خیابان پاسداران، گلستان دهم، پلاک ۴۴، طبقه دوّم رجوع کنند.