معرفی نمایندگی پرینترهای پاناسونیک

شرکت پاناسونیک یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ماشین های اداری در جهان محسوب می شود.

شرکت پاناسونیک یکی از  بزرگترین شرکت های تولید کننده ماشین های اداری در جهان محسوب می شود. پرینترها و دستگاه های فکس این شرکت در تمامی بخش ها و ادارات مورد استفاده قرار میگیرد. پاناسونیک از جمله برندهای قابل  اعتمادی است که ماشین های اداری آن به خوبی از عهده همه ی کارها برمی آید و شما با داشتن پرینترهای پاناسونیک می توانید با خیالی آسوده  تمامی امور اداری خود را مدیریت کنید.

نمایندگی پاناسونیک در ایران و در تهران آماده ارائه کلیه خدمات پس از فروش ماشین های اداری پاناسونیک میباشد. شما میتوانید با تماس با نمایندگی پاناسونیک به راحتی از مشاوره رایگان در خصوص مشکلات فنی پرینترهای پاناسونیک و یا در خصوص خرید پرینترهای پاناسونیک بهرمند شوید.

پاناسونیک (Panasonicku) نام تجاری اصلی شرکت تولید کننده الکترونیک ژاپنی شرکت پاناسونیک است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را تحت این نام تجاری در سراسر جهان تولید می کند، از جمله این محصولات میتوان به تلویزیون های پلاسما و ال سی دی، ضبط کننده های دی وی دی و دیسک های Blu-ray و پخش کننده ها، دوربین های فیلمبرداری، تلفن، جارو برقی، اجاق های مایکروویو، تراشه، پروژکتور، دوربین های دیجیتال، باتری، (تحت نام تجاری Toughbook)، دستگاه پخش سی دی و تجهیزات استریو خانگی، دستگاه های فکس، اسکنرها، چاپگرها، تابلوهای الکترونیکی، قطعات الکترونیکی و نیمه هادی اشاره کرد.

این نام تجاری از شعار بازاریابی "یک زندگی بهتر، یک جهان بهتر" استفاده می کند.

نام تجاری پاناسونیک توسط Matsushita در سال 1955 برای منطقه آمریکایی ایجاد شده بود، زیرا نام تجاری ملی که نام تجاری اصلی آن در بازار داخلی ژاپن بود، قبلا توسط دیگران ثبت شده است. نام تجاری پاناسونیک از عناصر "پان" – به معنی "همه" و "صوتی" – به معنی "صدا" – به دلیل آن بود که برای تجهیزات صوتی برای اولین بار استفاده شد.

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز پاناسونیک در تهران

نمایندگی  Panasonic در تهران به عنوان تعمیرگاه مجاز پرینترهای پاناسونیک یکی از تخصصی‌ترین مراکز در این خصوص میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. نمایندگی پاناسونیک  با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در مرکز خدمات و پشتیبانی پاناسونیک  توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر پرینترهای پاناسونیک با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد. نمایندگی پاناسونیک به عنوان نماینده اصلی ومجاز ماشین های اداری پاناسونیک خود را موظف میداند تا خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک را به بهترین شکل به شما کاربران محصولات پاناسونیک ارائه دهد.

راهنمایی لازم برای راه اندازی محصول خریداری شده، دانلود درایور پاناسونیک، تعمیر و پشتیبانی لازم و پاسخگویی مستمر به تمامی سوالات شما از جمله مواردی است که نمایندگی پاناسونیک در بخش خدمات پس از فروش پاناسونیک خود را موظف به انجام آنها می داند. نمایندگی پاناسونیک با هدف فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش محصولات و ماشین های اداری پاناسونیک تاسیس گردید در راستای همین هدف تا به امروز از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و برای تحقق اهداف خود همواره رو به جلو حرکت کرده است .

خدمات پس از فروش پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک مشتری مداری و جلب رضایت مشتری را سر لوحه کار خود قرار داده است و با عنایت حق نیز تا کنون این مهم حاصل گشته است و مشتریان و کاربران محصولات پاناسونیک از نمایندگی پاناسونیک رضایت کامل را داشته اند.

صمیمیت: مشتری مداری، تعهد

اخلاق: اعتماد، شفافیّت

شایستگی: کیفیت ، نوآوری

نمایندگی پاناسونیک معتقد است که این کیفیت و شایستگی های کارکنانش است که ضامن موفقیت می باشد.

و اما نحوه ارائه خدمات در نمایندگی پاناسونیک

بعد ازتماس شما با نمایندگی پاناسونیک و ارسال دستگاه خود به نمایندگی. دستگاه شما مورد بررسی های لازم قرار می گیرد. پس از گذراندن این مراحل کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر دستگاهتان مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاح دید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد . دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 1ماه شامل گارانتی می باشد.

نمایندگی پرینترهای پاناسونیک

پاناسونیک از جمله برندهایی است که سالیان سال مهمان خانه های ما بوده و است. از جمله برندهای معروفی که تمامی محصولات آن توسط مشتریان و کاربران هموطن کاملا آشنا و مورد اعتماد است. ماشین های اداری پاناسونیک نیز از این امر مثتسنا نیست و در ایران بسیار مور توجه قرار گرفته است. پرینترهای پاناسونیک در کنار کیفیت بالایی که ارائه می دهد مقرون به صرفه نیز هست و همچنین باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شود. با توجه به استقبال زیاد از این برند و پرینترهای پاناسونیک، لازم است که  تعمیرات و سرویس آن ها حتما زیر نظر متخصصین این عرصه صورت گیرد. زیرا تعمیر پرینترهای پاناسونیک نیازمند آشنایی با قطعات و شناخت اجزای آن ها می باشد. تعمیرات پرینتر از جمله خدمات تخصصی در نمایندگی پاناسونیک است.

پرینترهای پاناسونیک جزو پرفروش ترین و با کیفیت ترین پرینترها در عرصه چاپ است. از همین رو نمایندگی پاناسونیک برای بهبود ارائه خدمات به دارندگان پرینترهای پاناسونیک از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است. شما میتوانید در سایت نمایندگی پاناسونیک از کلیه خدمات نمایندگی پاناسونیک اطلاع پیدا کرده و به راحتی دانلود درایور پاناسونیک را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. پرینترهای پاناسونیک ازآن دسته از ماشین های اداری است که هرچی بیشتر از آن کار بکشید باز هم مثل روز اول خواهد بود و اگر زمانی برای پرینتر پاناسونیک شما مشکلی پیش آمد حتما با نمایندگی پرینترهای پاناسونیک تماس حاصل فرمایید زیرا تعمیر پرینترهای پاناسونیک نیاز به تخصص ویژه دارد و تعمیر آن باید به دست متخصصین این حوزه باشد.

شرکت پاناسونیک فقط پرینترهای لیزری پاناسونیک را تولید میکند  که این پرینترها ها به دو دسته پرینترهای تک کاره لیزری پاناسونیک و پرینترهای چند کاره پاناسونیک تقسیم میشوند. همانطور که از اسم پرینتر تک کاره مشخص است این نوع از پرینترهای پاناسونیک فقط کار چاپ را انجام میدهد و برای اداراتی که به مدت زیاد و در تیراژ بالا کار چاپ انجام می دهند بسیار گزینه مناسبی است. و اما پرینترهای چندکاره لیزری پاناسونیک که تمامی نیازهای شما را اعم از فکس، پرینت، کپی، اسکن و… را به راحتی  برطرف میکند و شما میتوانید با خیالی کاملا آسوده در محیط کار از پرینتر چندکاره لیزری پاناسونیک استفاده کنید.

برای اطلاع از تمامی خدمات مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری panasonic با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات پرینترهای پاناسونیک

از مهمترین ویژگی های نمایندگی پاناسونیک در تهران می توان به شعار مشتری مداری اشاره کرد احترام به مراجعین و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری کاربران پرینترهای پاناسونیک از جمله خدمات پس از فروش پاناسونیک میباشد. رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف‌پذیری در بخش تعمیر پرینترهای پاناسونیک و استفاده از متدهای روز، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ی اطلاعات مورد نیاز به مشتریان. جهت اطلاع از خدمات هریک از واحدهای نمایندگی پاناسونیک میتوانید به سایت نمایندگی پاناسونیک مراجعه کنید.

66583436

66582356