در اختتامیه جشنواره آوای بیداری مطرح شد؛ واکنش قره باغی به بازداشت مرضیه هاشمی فریاد می زنیم مرگ بر آمریکا

به گزارش آبنما کار اسفندیار قره باغی خواننده مطرح انقلاب در واکنش به بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی اظهار داشت: ما در پاسخ به این اقدام با نهایت قدرت فریاد می زنیم مرگ بر آمریکا.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، اسفندیار قره باغی شامگاه پنجشنبه در اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با اشاره به اینکه سعادتی شد که برای این جشنواره در محضر شما مردم لرستان باشیم، تصریح کرد: یک گذشته ای را از یک سرود تعریف می کنم؛ در زمانی که رهبر معظم انقلاب در مورد برجام فرمودند «نرمش قهرمانانه» یعنی هرکاری بکنید ولی طرف مقابل قابل اعتماد نیست.
وی اضافه کرد: این صراحتا از بیانات رهبر انقلاب بود؛ آن زمان آمدم در منزل و پیش خودم احساس کردم مثل اینکه دوستی تنها مانده باشد، دور و بری ها فشار معکوس وارد می کنند؛ این ها را به صورت شعر «می جنگیم می میریم سازش نمی پذیریم» آهنگسازی و ضبط کردیم.
این خواننده مطرح انقلاب خاطرنشان کرد: دوماهی طول نکشید دیدیم یاران نزدیک همان آمریکای غاصب گفتند این آمریکای وحشی اصلا قابل اعتماد نیست، آمریکا لگد به دوستان خود هم زد و فرمایشات رهبری دقیقا درست بوده است.
قره باغی با اشاره به اینکه از بیرون کسانی تماس می گیرند و می خواهند ادعای روشنفکری خویش را اثبات کنند، افزود: این افراد می گویند چرا پرچم آمریکا را آتش می زنید و لگد مال می کنید، این غیراخلاقی و غیردیپلماسی است!
وی تصریح کرد: ما آن کار را می نماییم دلیل داریم، هرکسی در این مملکت دو نفر از عزیزانش را در داخل آن هواپیمایی که بالای خلیج فارس روی آب ها با موشک آمریکایی هدف قرار گرفت از دست می داد آیا چنین حرفی می زد؟ آیا این پرچم آمریکا این تکه پارچه ارزش سوختن دارد یا آن انسان ها!؟
این خواننده مطرح انقلاب با اشاره به اینکه می بینیم که «مرضیه هاشمی» خبرنگار ما را در آن وضعیت می گیرند و بازداشت می کنند و زندانی می کنند و بعد ما را انتقاد می کنند که چرا فلان قاتل را گرفته اید! خاطرنشان کرد: ما در پاسخ به این اقدام آمریکایی ها با نهایت قدرت فریاد می زنیم مرگ بر آمریکا.