توسط مرکز موسیقی حوزه هنری؛ یک قافله دل محمد ذوالنوری انتشار یافت، شنیدن آثاری از بزرگان

آبنما کار: آلبوم یک قافله دل به آهنگسازی محمد ذوالنوری و خوانندگی جمشید پورمهر توسط مرکز موسیقی حوزه هنری در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفت.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم «یک قافله دل» به آهنگسازی محمد ذوالنوری، تنظیم محمد باقر زینالی و خوانندگی جمشید پورمهر را منتشر نمود. این در شرایطی است که همزمان با انتشار نسخه فیزیکی این اثر موسیقایی شرایط دانلود آلبوم باز در سامانه های مجاز فروش محصولات موسیقایی باز مهیا شده است.
آلبوم «یک قافله دل» شامل ۱۲ قطعه با نام های «پیش درآمد همایون»، «تکنوازی تار»، «چهار مضراب همایون»، «ساز و آواز همایون»، «ضربی بیداد»، «تصنیف صبوری»، «ساز و آواز همایون۲»، «تصنیف یک قافله دل»، «پیش درآمد شوشتری»، «ساز و آواز شوشتری منصوری»، «تصنیف دور از تو» و «رِنگِ شوشتری» است. چند قطعه از این آلبوم باز ساخته هایی از علی اصغر بهاری و درویش خان هستند.
اشعار این اثر از سروده های شاعرانی چون سعدی، محمد حسن جمشیدی، عراقی، شمس مغربی، عماد خراسانی و رهی معیری انتخاب شده اند و محمد ذوالنوری نوازنده تار، محمد باقر زینالی نوازنده سنتور، کمانچه و عود، هوشمند عبادی نوازنده نی و سعید جلالیان نوازنده تمبک گروه نوازندگان را می سازند، ضمن اینکه ضبط، میکس و مسترینگ قطعات هم در استودیو «هورآهنگ» صورت گرفته و مدیر تولید اثر هم سروش بخشش است.