معاون امور مجلس سازمان میراث فرهنگی: چهارمحال و بختیاری فرصت های سرمایه گذاری مطلوبی دارد

آبنما کار: معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از فرصت های سرمایه گذاری مطلوبی برخوردار می باشد.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، حسین تاجیک – معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری – در سفر به شهرکرد در بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان های کوهرنگ و فارسان تاکید کرد: وضعیت جذب گردشگر داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری مطلوب بوده است.
وی ادامه داد: انجام اقدام کارشناسی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری و کوشش برای جذب سرمایه گذاران این حوزه لزوم دارد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی هم اظهار داشت: توسعه گردشگری از مهمترین و بهترین برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید به حساب می آید.
علی کاظمی باباحیدری اظهار نمود: شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار ظرفیت های مطلوبی برای سرمایه گذاری بخصوص در حوزه گردشگری دارد.
وی افزود: به همین منظور بایستی زیرساخت های لازم برای توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف فراهم گردد.
کاظمی باباحیدری عنوان کرد: جمع بندی نهایی این سفر با حضور مسئولان مرتبط در تهران بررسی و اعلام خواهد شد.
بهمن عسگری سوادجانی – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری – هم اظهار داشت: این استان دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و بکری است.
او خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید توجه خاصی به توسعه زیرساخت های گردشگری چهارمحال و بختیاری و سرمایه گذاری در این حوزه شد.
وی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری بسته های کارشناسی و علمی به منظور جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف و بخصوص حوزه گردشگری دارد.
عسگری سوادجانی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از آمادگی کامل و لازم برای جذب سرمایه گذاران حوزه های مختلف بخصوص بخش گردشگری با هدف جذب گردشگر های داخلی و خارجی برخوردار می باشد.
وی عنوان کرد: با تحقق اهداف پیش بینی شده در برنامه های توسعه ای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری به خصوص در حوزه گردشگری نرخ بیکاری استان کاهش، وضعیت اشتغال بهبود و رونق اقتصادی حاصل می گردد.