با حضور باربد هنرمند آلبوم ریشه در باد منتشر گردید

آبنما کار: آلبوم موسیقی ریشه در باد با هنرمندی باربد هنرمند نوازنده و خواننده موسیقی کلاسیک در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، آلبوم موسیقی «ریشه در باد» با هنرمندی باربد هنرمند نوازنده و خواننده موسیقی کلاسیک توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه بنفش اندیشه» در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت. این در شرایطی است که همزمان با نشر اثر، می توان آن را با استفاده از سامانه های فروش آثار موسیقایی به صورت آنلاین خریداری کرد.
«ریشه در باد» نام اثری در قالب شعر و موسیقی و داستان از باربد هنرمند است که در قالب هشت قطعه با نام های «باغبان وفادار» (اول)، «شکوفه های تو در باغ»، «آفت ها»، «روز کذایی» (حمله آفت ها)، «سرود گرگ های پیروز»، «خلوت گندم ها»، «تنیده در باد» و «باغبان وفادار» (دوم) به مخاطبان عرضه شده است.
داستان این آلبوم، روایتی از گذشته یک هنرمند است که در استعاره ذهنی وی در قالب یک باغ و باغبانش شکل می گیرد و بعد از سال ها در دیداری با معشوق جوانی اش این خاطرات و دغدغه ها به تصویر کشیده می شوند.
باربد هنرمند همچون هنرمندان فعال در عرصه نوازندگی گیتار، نوازندگی پیانو و خوانندگی کلاسیک است که در زمینه هارمونی و کنترپوآن شاگرد استادانی چون شهرام توکلی و علی اکبر قربانی بوده است. وی همینطور سابقه فعالیت بعنوان خواننده باس در گروه های «کر نیاوران»، «ایستگاه»، «اینترارکستر» و«دیسونانس» را دارد.