با مشارکت گالری ایده دومین جشنواره فرهنگی و هنری نظاره فراخوان داد

آبنما کار: دومین جشنواره فرهنگی و هنری نظاره در تمامی شاخه های هنرهای تجسمی با همکاری موسسه ایده برگزار می گردد.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری ایده، فراخوان دومین جشنواره نظاره در رشته های گرافیک، نقاشی، عکاسی، تصویرسازی، کاریکاتور، نقاشی خط، آثار حجمی، پرفورمنس و سایر هنرهای تجسمی منتشر گردید.
این جشنواره که با همکاری موسسه ایده برگزار می گردد در مبحث آزاد برای تمامی رشته های هنری آثار هنرمندان را می پذیرد.
علاقمندان باید آثار خویش را در سایز ۲۰ در ۲۰ تا حداکثر ۵۰ در ۷۰ (آثار بزرگتر با تایید هیات داوران) به هر میزان دلخواه به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
درج عنوان اثر هنری، زمینه هنری، تکنیک، سال خلق اثر و ابعاد اثر به سانتیمتر به همراه فایل اثر با فرمت JPG و رزولوشن ۷۲DPI و مد RGB و حداکثر ۲MB برای هر اثر به همراه مشخصات فردی خالق اثر الزامی است.
هزینه شرکت در جشنواره برای همگان آزاد و مجانی است. هزینه شرکت در نمایشگاه برای هر اثر دویست هزار تومان است که بعد از تایید آثار توسط داوران دریافت می گردد. ۴۰ درصد از قیمت فروش آثار هم به گالری و جشنواره اختصاص می یابد.
همچنین برهمین اساس آثار تایید شده در فهرست فروش هم قرار می گیرند و قیمت های پیشنهادی هنرمندان با بررسی تایید می گردد. آثار هنرمندان برگزیده در کتاب الکترونیکی سالانه این جشنواره نشر داده می شود.
برهمین اساس به هنرمندان اول تا سوم در هر رشته هدایای ویژه و به هنرمندان منتخب داوران لوح و تندیس اهدا می گردد.
براساس این گزارش هدف از برگزاری این جشنواره با عنایت به حجم بالای استعدادهای درخشان در کشورمان، تشویق هنرمندان برای تولید تمرکز و پیشرفت هنر و تولید فضای رقابتی سالم در جهت رشد هنری است.
دومین جشنواره نظاره با مدیریت فاطمه مقدسی برگزار می گردد و مهلت ارسال آثار برای بررسی داوران تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۷ است.
علاقمندان جهت ارسال آثار خود می توانند با استفاده از ایمیل به نشانی nezareh.festival@gmail.com و یا شماره تماس ۰۹۱۷۷۰۸۵۴۵۰ اقدام نمایند.