جشنواره جهانی سفر ۲۰۱۸ در یونان

آبنما کار: صدها نفر از چهره های برجسته صنعت گردشگری و مسافرتی اروپا برای پیش مراسم افتتاحیه جشنواره جهانی سفر ۲۰۱۸ به یونان سفر می کنند.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از نیوز، مراسم فرش قرمز این مراسم در روز شنبه ۳۰ ژوئن در سالن تاریخی زاپیون مگارن برگزار می گردد.
این مراسم مجموعه ای از رویدادهای منطقه ای در تایید برندهای تجاری برجسته در جهان است.
گراهام کوک بنیانگذار جوایز جهانی سفر اظهار داشت: مراسم Gala افتخار بزرگی برای آتن در بیست و پنجمین مراسم افتتاحیه است.
پذیرایی از میهمانان این نمایشگاه در هتل براین HotelBrain تحت نظارت وزارت گردشگری یونان در شهر آتن سبب افتخار است.
این مراسم برای اقتصاد گردشگری یونان بسیار موثر است و پیش بینی می گردد که حدود ۳۲ میلیون نفر بازدیدکننده داشته باشد که این میزان نسبت به سه سال قبل حدود دو میلیون نفر افزایش دارد.

وی اظهار داشت: در ۲۵ سال قبل ما در زمینه صنعت میهمان نوازی جهانی بهترین ها را پیدا کرده و در مراسم شب نقره ای امتیازبندی منتخبان اعلام خواهد شد.
سایر مقاصد برگزاری مراسم های منطقه ای در سال ۲۰۱۸ شامل هنگ کنگ (مراسم افتتاحیه آسیا و استرالیا)، گوایاکیل اکوادور (مراسم آمریکای لاتین)، مونتانا خلیج جامائیکا (مراسم افتتاحیه کارائیب و شمال امریکا) و دوربان آفریقای جنوبی (مراسم افریقا و اقیانوس هند) خواهد بود.
برندگان منطقه ای در دسامبر ۲۰۱۸ در لیسبون پرتغال رقابت کرده و برنده نهایی اعلام می گردد.
این مراسم طی ۲۵ سال قبل در صنعت گردشگری پیشرو بوده و به صورت پیوسته ارزش خویش را بعنوان یک معیار جهانی در انتخاب برترین های کسب و کار سفر، گردشگری و میهمان نوازی ثابت کرده است.