رافائل میناسکانیان در گفتگو با مهر: پاییز کنسرت می دهم، حالم کاملا خوب شده است

آبنما کار: نوازنده و مدرس موسیقی کشورمان که چندی قبل از بر اثر سانحه تصادف در بیمارستان بستری شده بود از برگزاری یک کنسرت در پاییز سال ۹۷ اطلاع داد.

رافائل میناسکانیان نوازنده و مدرس موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: بعد از سانحه تصادفی که بهمن ماه سال قبل برایم پیش آمد تلاش کردم تا زمان بهبودی کامل فعالیتی انجام ندهم، اما خوشبختانه هم اکنون هیچ مشکلی ندارم و حالم به لطف خدا خیلی خوب است.
وی درباره فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: در این روزها تهران نیستم اما مدتی است که کارهای مربوط به تدریس را دوباره شروع کرده ام و بنا دارم در صورت فراهم شدن امکانات، پاییز امسال کنسرتی را در تهران برگزار کنم.
این نوازنده پیانو در انتها اظهار داشت: فعلا همه چیز عالی است و این روزها مشغول تدریس و انجام کارهای روزمره ام هستم و بزودی هم مقدمات برگزاری کنسرت پاییز را فراهم خواهم کرد.
رافائل میناسکانیان زمستان سال قبل بر اثر تصادف رانندگی دچار عارضه مغزی و در بیمارستان بستری شد.
استاد میناسکانیان همچون هنرمندان شناخته شده موسیقی کشورمان است که در جوانی نزد کارل اولریش اشنابل و ایلونا کابوس به تکمیل و فراگیری دانش موسیقی و نوازندگی پیانو پرداخت و تحصیلات خویش را در مدرسه جولیارد ر نیویورک ادامه داد. این نوازنده پیانو علاوه بر اجرای کنسرت، به تدریس نوازندگی پیانو در پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دانشکده موسیقی دانشگاه هنر مشغول بوده است.